ספינות של השראה

פוסט המשך ל׳מכולות של השראה׳, שבו אסופה של לינקים שווים, מפתחי תודעה ומבוססי תשוקה. שווה לחזור לפה פעם אחר פעם ולהתעדכן.

But Does It Float

קשה לתאר את האתר הזה במשפט, אבל בגדול – עומס אקלקטי, מרתק ומדהים של אומנויות שונות – צילום, אדריכלות, אמנות פלסטית, ציור, מוזיקה ועוד. הכל ויזואלי ובתמונות גדולות ומרשימות. נפלא ללכת שם לאיבוד.

https://butdoesitfloat.com/img/random

NOWNESS

אתר שקם ב-2010 וכל כולו אסופת סרטוני וידאו מדהימים. חלקם הפקות מקור של NOWNESS, והרוב מחוץ, בעבודת אוצרות משובחת של צוות האתר. גם אם אתם לא יוצרים במדיום הוידאו, זה יעשה לכם חשק. מדובר לרוב בסרטים של עד 10 דקות, וכמעט כולם פה בונבוניירות מתוקות לחג.

מומלץ במיוחד: Creme Caramel (NSFW)

https://www.nowness.com

Mindy Seu

המעצבת והמרצה Mindy Seu מאוד אוהבת לגנזך דברים יפים. הרקע שלה כמעצבת במוזיאונים, בשילוב עם לימודי אינטראקטיב מתקדמים, הובילה אותה לייצר ולבדוק ארכיונים אינטרנטים. היא מצליחה לבלוט החוצה ולבנות אותם בצורה מסודרת ומעניינת, עם חווית משתמש קלה וכיפית. האתר האישי שלה בנוי משני חלקים – מה היא עושה ברגע זה מבחינת פרויקטים/הרצאות (פיד קטן), ורוב האתר בנוי מתיעוד הפרויקטים המרכזיים שיזמה ועיצבה.

פרויקטים מומלצים במיוחד:
Eros – ארכיון המגזין
Avantgarde – ארכיון המגזין
אתר הקורס שלה באוניברסיטה – פרויקטים מרתקים של סטודנטים

http://mindyseu.com

The Outline

חמישה מיליון דולר שגויסו לאתר + סיירת מטכ״ל של הכתבים בעולם העיתונות האמריקאי =
IT’S NOT FOR EVERYONE, IT’S FOR YOU
מגזין מדהים, מעוצב לעילא, עם כתבות עומק על דברים נישתיים ועוולות הקורות בכדור הארץ. הכתבות מחולקות ל-4 קטגוריות: Recent, Power, Culture, Future. לרוב יש שם פרסומת אחת מרכזית שחוזרת פעם בכמה כתבות, והיא עצמה חוויה מדהימה ואינטראקטיבית.

https://theoutline.com

Robert Wilson

רוברט וילסון הוא במאי תיאטרון אוונגרדי, וגם — כוריאוגרף, אמן מיצג, צייר, פסל, אמן וידאו ארט, מעצב קול ותאורה. הבעיה: הוא ממש טוב בכל הדברים האלה שהוא עושה. משתף פעולה עם אמנים מוכרים יותר ומוכרים פחות, ואפילו האתר שלו לא מצליח לזקק את היצירה של האיש המדהים הזה. אם אתם מקבלים FOMO רק מלקרוא עליו, אז אני ממליץ במיוחד לשוטט בעמוד ההפקות שלו בהווה ולתפוס אחת מהן בחו״ל. וילסון מייצר קומפוזיציות מאוד מעניינות מאלמנטים פשוטים, אך לא פשטניים. מעורר השראה.

http://www.robertwilson.com/current-productions

WePresent

מותגים גדולים מבינים שתוכן מעולה מביא להם טראפיק, אז הם מנסים כל מיני דרכים כדי למתג את עצמם כאיכותיים. חברת WeTransfer יצרה מוצר שמאפשר לשלוח קבצים גדולים בקלות ובמהירות, ולאחרונה נכנסה לתחום התוכן עם מגזין מפואר – WePresent. יש שם זרקורים נפלאים על כל מיני תחומי אמנות, מוזיקה ועיצוב, וגם הפקות מקור – סרטי דוקו מהממים של חצי שעה (למשל, על קורט וייל וקורטני ברנט המהממים). תנו לעצמכם ללכת שם לאיבוד בשפע ולזרום על דברים חדשים.

https://wepresent.wetransfer.com

Es Devlin

יוצרת מרתקת ומוכשרת, שמגדירה את עצמה כמייצרת KINETIC SCULPTURES. נחשפתי אליה לראשונה בסדרה Abstract של נטפליקס. הפרק עליה הוא אחד המוצלחים בסדרה (מומלץ). היא מספרת על תהליך עיצוב הבמות שהיא עוברת כשנכנס לה פרויקט, איך נכנסה בכלל לתחום המדהים הזה, וממש מדגימה תהליכי עבודה בידיים. Es Devlin מעצבת במות למוזיקאים הכי גדולים בעולם היום, ונראה שגבולות היצירה שלה ממשיכים להימתח על הקנבס הגדול שהיא מתפרשת עליו. בנוסף, היא מעצבת גם למחול, תיאטרון, אופרה ואופנה. לאחרונה התחדשה באתר חתיך, וסוף כל סוף אפשר לראות את כל הפרויקטים בצורה נוחה.

https://esdevlin.com


יש לך המלצות? תמיד שמח לשמוע במייל

תגיות: המלצות, השראה, ספינות של השראה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *